Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022

Εφετείο Λαμίας 23/11/2022

 Φίλες & Φίλοι

Αγαπητοί Εξαφανισμένοι 16.000 Συνεταίροι:











ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Πρώτα κατέθεσε ως μάρτυρας ο έγκριτος Δημοσιογράφος κ. Γιάννης Ντάσκας.
Βγαίνοντας από την αίθουσα με ενημερώνει ότι ο Πρόεδρος της Έδρας δεν τον άφησε να πει τίποτα, μα τίποτα ....Κώστα μου λέγει η δίκη είναι στημένη και πάνε να τους απαλλάξουν.

Μα ΓΙΑΝΝΗ του λέγω εσύ μου έλεγες χθες ότι η Έδρα έχει υποχρέωση να ακούσει τον μάρτυρα για να βγάλει σωστή ετυμηγορία και δεν σε άφησαν πεις τίποτα ...Ναι τίποτα - τίποτα ..
Καλά του λέγω θα τους περιποιηθώ εγώ καταλλήλως Όλους...
Ανεβαίνω κι εγώ να εξεταστώ ως μάρτυρας και έχω μαζί μου την κατάθεση μου για να την αναπτύξω και να αποδείξω έτσι ότι οι 24 είχαν συστήσει Συμμορία και ότι στη Λαμία υπάρχει Παραδικαστικό Κύκλωμα και για αυτό χάσαμε τα σπίτια μας και τις Μετοχές μας και να τεκμηριώσω με παραδείγματα τα λεγόμενα μου, αλλά ο Πρόεδρος ήταν ξεκάθαρος....
Απάντησε μας μου λέγει πόσα χρήματα χορήγησαν χωρίς εξασφαλίσεις. Μα κύριε πρόεδρε του λέγω αυτά γράφονται στο Βούλευμα το οποίο το πήρα νόμιμα, τι να σας πω απ' έξω τα ποσά;
Για να μην σας κουράζω φίλοι μου σε άλλες ερωτήσεις του απάντησα εντόνως ότι οι 24 είχαν συστήσει Συμμορία εδώ και πολλά χρόνια που τα γράφω σε όλα μου τα Ιντερνετικά site που διαθέτω και επίσης υπήρχε και Παραδικαστικο Κύκλωμα στη Λαμία και για αυτό χάσαμε τα σπίτια μας, ώστε να τα πάρει το ΕΥΡΩΣΥΣΤΗΜΑ και τις Μετοχές Μας που τις αγοράσαμε για τα γεράματα Μας.
Ο Πρόεδρος έγινε έξαλλος και με κατέβασε από το βήμα.

Κατάθεση βόμβα στο Εφετείο Λαμίας
Ο Διάλογος μου ως Πρόεδρος των Δανειοληπτών - Εγγυητών - Μεριδιούχων της πρώην ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ ήταν Απίστευτος και εντονώτατος με τον κ. Πρόεδρο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων και άλλους παράγοντες της Δίκης του Αιώνα η οποία διεξάγεται στο Εφετείο Κακουργημάτων Λαμίας για δεύτερη ημέρα.
Εξαπέλυσα καταγγελίες - βόμβες κατά της Πολιτικής και Δικαστικής Εξουσίας της Φθιώτιδας και ευθέως ότι η Εισαγγελία Λαμίας κουκούλωσε δεκάδες περιπτώσεις θαλλασσοδανείων και η Δικαιοσύνη της Λαμίας λειτούργησε και λειτουργεί με όρους παραδικαστικού κυκλώματος στο Μέγα αυτό σκάνδαλο του Αιώνα.
Αναφέρθηκα ευθέως σε δανεικά και αγύριστα Μελών της Πολιτικής Εξουσίας της περιοχής και στην σιωπή των Τοπικών Μέσων Ενημέρωσης.
Προς ενημέρωση Σας αγαπητοί Μεριδιούχοι σας δημοσιοποιώ και την Κατάθεση μου ως Μάρτυρας, που δεν με άφησε ο κ. Πρόεδρος να Αναπτύξω και βγάλτε τα Συμπεράσματά Σας ..
Πρέπει όμως φίλοι μου να Αγωνιζομαστε ΟΛΟΙ και όχι μόνο ΕΝΑΣ ...
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...