Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022

Διαβάστε φίλοι μου...

 Καλησπέρα σε όλους,

Διαβάστε φίλοι μου τι μου έγραψε προ ολίγου ένας φίλος μου μετά από 20 χρόνια....και θα καταλάβετε πολλά...











ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ


Ιδου

ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΙΛΑΜΕ
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΛΑΜΙΑΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΑΣ ΕΦΑΓΑΝ ΣΧΕΔΟΝ 30.000Ε
ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ 10.000Ε ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ
ΜΕΤΑ ΜΕΓΑ ΟΔΙΚΗ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑ 28 ΜΗΝΕΣ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΑΜΕΣΑ ΚΑΤΑΒΛΗΤΕΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ 1500 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΜΠΟΣΑ ΜΥΡΙΑ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΦΚΑ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΨΥΧΟΥΛΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΝΩΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΧ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΛΠ
Επίσης μια Φίλη μόλις μου έγραψε:
Καραζερη Παρασκευη: Να φέρουν τα χρήματα πίσω. ..και της απάντησα: Έχουν ισχυρό Προστάτη.
ΕΠΙΣΗΣ
Τώρα θυμάμαι ότι ένας άλλος φίλος προ 15 ετών..του έλεγα, έλα να γραφτείς στον Σύλλογο Μας...η απάντηση του ήταν: Άσε πρώτα να δεις τι θα τους κάνω και μετά θα έλθω...στην Πορεία όμως δεν άντεξε και πέθανε.
Είχαν φίλοι μου τρομοκρατήσει τους Συνεταίρους....μέχρι που τους έλεγαν: Μην περάσετε ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο του μαγαζιού του Δημητρακοπούλου (Καποδιστρίου 12).
Αν όμως οι κ.κμ Συνεταίροι ήμασταν γροθιά δεν θα συνέβαιναν αυτά. Αλλά ο καθένας κοίταξε πως θα πολεμήσει μόνος του, αλλά είχε ξεχάσει την παροιμία που λέγει: Ο λύκος τα ξεμοναχιάζει ένα ένα και τα τρώει....
Ότι νεώτερο έχω θα σας ενημερώνω.
Καλό Σαββατοκύριακο !!!!
Χρόνια πολλά στις Κατερίνες !!!