Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022

ΑΚΟΥΣΟΝ - ΑΚΟΥΣΟΝ .. .......

 ΑΚΟΥΣΟΝ - ΑΚΟΥΣΟΝ ..

ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ .... Αίθουσα 100 τ μ. .




Παρόντες 24 κατηγορούμενοι, 20 δικηγόροι, 10 αστυνομικοί, και ΔΥΟ (2) ΑΚΡΟΑΤΕΣ....και από την άλλη μεριά εγώ και ο Δικηγόρος Μας κ. ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΟΥΛΕΖΑΣ.
Αγαπητοί 40 Μεριδιούχοι που έχουμε καταθέσει στην εισαγγελία Λαμίας Αίτηση για ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, μόλις επικοινώνησα με τον δικηγόρο - ποινικολόγο του Συλλόγου Μας κ.ΒΑΣΙΛΗ ΝΟΥΛΕΖΑ και μου είπε τα κάτωθι:

Η δίκη διεξήχθη ουσιαστικά κεκλεισμένων των θυρών.Αγωνιώδης προσπάθεια των δικηγόρων των 24 κτηγρμν να αποβληθει η πολιτική αγωγή.
Να μην υπάρχει αντίλογος
Ένα οικονομικό.έγκλημα των 150.000.000 € μένει ατιμώρητο.

Χρειάζεται να κατατεθεί Αίτηση στον κ Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ν ασκήσει Αναίρεση υπέρ τον νόμου κατα της αθωωτικής απόφασης του Τριμ ΕφετΚακουργ Λαμίας
Χρειάζεται τουλάχιστον Απόσπασμα της αθωωτικής απόφασης.
Εγώ φίλοι Μεριδιούχοι θα ενεργήσω τάχιστα να το έχω στα χέρια μου ..
Υ.Γ. Όσοι άλλοι Συνεταίροι έχουν ΜΕΤΟΧΕΣ - ΜΕΡΙΔΕΣ και θέλουν να τις διεκδικήσουν Εντόκως να προσέλθουν Καποδιστρίου 12 να το δηλώσουν, να υπογράψουν και να πληρώσουν από 70€ όσο πλήρωσαν και οι 40..