Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΑΦΟΡΑ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Προς τον Κο Πρόεδρο του Αρείου Πάγου, 27/12/2013 - Δ!



ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ
        Αρ. Πρωτ.: 1071/30-12-2013

 

ΚΩΣΤΑΣ Γ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΜΠΟΡΟΣ
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 12 – ΛΑΜΙΑ
ΤΗΛ. 22310 42412
ΚΙΝ. 6977 882119





Λαμία 27 Δεκεμβρίου 2013


ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


ΠΡΟΣ:  ΤΟΝ  ΚΥΡΙΟ
ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ

ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
ΚΥΡΙΕ ΜΙΧΑΛΗ ΘΕΟΧΑΡΙΔΗ

-       Η Διαπλοκή στη Λαμία συνεχίζεται. 
-       Η Συμμορία των Κολλητών της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας υπάρχει μέχρι και σήμερα.
-       Το Μεγάλο Οικονομικό Σκάνδαλο των 22Δις χρυσών δραχμών κατέστρεψε τη μισή Φθιώτιδα και έτσι θα βγάλουν τώρα στο σφυρί παράνομα 500 ακίνητα, αφού δεν αφαιρέσανε τα παράνομα Πανωτόκια και κατασπατάλησαν τα Μετοχικά Κεφάλαια – Συνεταιριστικές Μερίδες χιλιάδων Συνεταίρων.

ΚΥΡΙΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΑΣ ΘΕΣΗ.

Διάβασα με προσοχή το Βιογραφικό Σας και δεχτείτε τα θερμά μου συγχαρητήρια.

Έστω και για ένα χρόνο που υπήρξατε Πρόεδρος Εφετών Λαμίας θα θυμάστε τι γράφανε οι Εφημερίδες για τη Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας.

Για να φρεσκάρω όμως τη μνήμη Σας αποστέλλω τα κάτωθι δώδεκα (12) Σχετικά. 


Όλα αυτά τα σχετικά παρακαλώ να τα συσχετίστε με τις κάτωθι Αναφορές – Καταγγελίες μου προς τον Άρειο Πάγο.

1) Αναφορά μου προς την κυρία Πρόεδρο με αριθμ. πρωτ. 389/9-12-2011.
    2) Αναφορά μου προς τον κύριο Εισαγγελέα με αριθμ. πρωτ. 9213/9-12-2011.
    3) Αναφορά – Καταγγελία προς την κυρία Πρόεδρο με αριθμ. πρωτ. 390/14-12-2011.
    4) Αίτηση προς την κυρία Πρόεδρο με αριθμ. πρωτ. 65/30-1-12.
    5) Επιστολή προς τον κ. Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών κ. Σωτήριο Μπάγια της 20-9-12.

Μετά τις εορτές θα στείλω στην κυρία Ελένη Ράϊκου Εισαγγελέα Διαφθοράς, Αναφορά – Καταγγελία μου που θα υπάρχουν Πορίσματα φωτιά της Τράπεζας της Ελλάδος και του Σ.Δ.Ο.Ε. Λαμίας που καίνε πολλούς με κοινοποίηση και σε Σας.

Δώστε προσοχή και στην Αναφορά – Καταγγελία μου με αρ. πρωτ. 1033/27-12-2013.

Υ.Γ.:
1) Για την Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας, αξιότιμε κύριε Πρόεδρε έχω εκδώσει δύο τόμους με τίτλο «Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΟΥ» εναντίον της «Συμμορίας των Κολλητών» βλ. σχετ. 10, 11, 12.

2)  Η Διαπλοκή στην Λαμία συνεχίζεται και έτσι οι μεν συγκάλυπταν – συγκαλύπτουν τους δε και έτσι φθάσαμε εδώ που φθάσαμε σαν χώρα και σαν άνθρωποι.

3) Έχω όλη την αλληλογραφία με τις Εισαγγελίες: Πρωτοδικείου Λαμίας, Εφετείου Λαμίας και Αρείου Πάγου από το έτος 2000 έως και σήμερα χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα (όλη αυτή την αλληλογραφία την έχω στους δύο τόμους των βιβλίων μου που θα σας αποστείλω) διότι υπάρχει κάποιος ή κάποιοι που δίνουν εντολές και τις βάζουν στο αρχείο, χωρίς να έχω καμία απάντηση.

4)  Η Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας για μετρητά 2.500.000 δραχμές που έβαλα στην τσέπη μου το 1992 μου πήρε την πρώτη μου κατοικία και το μαγαζί μου.
Το Μετοχικό μου Κεφάλαιο όμως από το έτος 1992 εκ 2.000.000 δραχμών δεν αυξήθηκε ως θα έπρεπε και σήμερα θα μας δώσουν ψιχία, αφού πρώτα ρευστοποιηθούν τα 500 ακίνητα όπως διαδίδεται, διότι: α) Οι πρώην Διοικούντες το Ίδρυμά μας το κατασπατάλησαν όπως καταγράφεται (το μετοχικό μου κεφάλαιο – μερίδες όπως και χιλιάδων άλλων Συνεταίρων) σε δάνεια που δώσανε σε κολλητούς τους (1 Δις δρχ. 600.000.000 δραχμές, 300.000.000 δρχ. κλπ) στα Πορίσματα που θα σας στείλω του Σ.Δ.Ο.Ε. και της Τ.τ.Ε. χωρίς εγγυήσεις και β) Οι επόμενοι Διοικούντες το Ίδρυμά μας τους συγκάλυψαν όταν βρήκαν άδειο το χρηματοκιβώτιο.  

5)  Επιβάλλεται λοιπόν ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ να τελειώσει η περίοδος της ατιμωρησίας τους και να καθίσουν οι υπεύθυνοι της λεηλασίας του Ιδρύματός μας στο σκαμνί για να λογοδοτήσουν και να μας επιστραφούν τα ακίνητα.



ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ


Μετά Τιμής

Κώστας Γ. Δημητρακόπουλος
Κιν. 6977 882119, Fax: 22310 29240