Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΑΦΟΡΑ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Προς τον Κο Πρόεδρο του Αρείου Πάγου, 16/12/2013



      ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ
      Αρ. Πρωτ.: 1033/27-12-2013
 

ΚΩΣΤΑΣ Γ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΜΠΟΡΟΣ
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 12 – ΛΑΜΙΑ
ΤΗΛ. 22310 42412
ΚΙΝ. 6977 882119








ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


Λαμία 16 Δεκεμβρίου 2013

ΠΡΟΣ: ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ
ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ

Στα πλαίσια της αντιδικίας μου με τη Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας [από το 2000 έως και σήμερα] και κατά τη συζήτηση της εφέσεως μου στο Εφετείο Λαμίας κατά της υπ’ αριθ. 62/2010 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Λαμίας συνέβησαν τα παρακάτω, τα οποία θέτω εις την κρίσιν Σας:

Ενώ η εφεσή μου εκδικαζόταν την Τρίτη 12-11-2013, με αριθμό πινακίου……. μόλις την Παρασκευή (8-11-2013) ανέθεσα την υπόθεση σε δικηγόρο Αθηνών, ο οποίος εμφανισθείς στο Δικαστήριο αιτήθηκε το αυτονόητο, δηλαδή μια σύντομη αναβολή προκειμένου να ενημερωθεί.

Η Έδρα αρνήθηκε την αναβολή με το σκεπτικό ότι θα ήταν η δεύτερη αναβολή. Πλην όμως κατά την πρώτη δικάσιμο της 9-10-2012 η συζήτηση ανεβλήθη λόγω αποχής των δικηγόρων και όχι κατόπιν σχετικού αιτήματος των διαδίκων.

Προκειμένου όμως – και αυτό είναι ίσως ακόμη χειρότερο του πρώτου- να αποφασίσει το Δικαστήριο περί της αναβολής η κ. Πρόεδρος έδωσε τον λόγο και εις τον αντίδικο μου καταργούσα κάθε έννοια δικονομικής τάξης αφού αυτός είχε κάνει «Δήλωση» (παρίστατο δια δηλώσεως) και ως εκ τούτου δεν δικαιούτο να συμμετέχει στη διαδικασία!!!

Όχι μόνον λοιπόν παρανόμως εδόθη ο λόγος εις τον αντίδικό μου, αλλά το Δικαστήριο κράτησε την υπόθεση προκειμένου να εμφανιστεί και ο έτερος πληρεξούσιος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας, όπως ζήτησε από την Πρόεδρο ο ήδη παριστάμενος και παρασταθείς πληρεξούσιός της !!!

Και προκειμένου να μην καταχρώμαι τον χρόνο Σας, θα είμαι σύντομος όπως συνοπτικές ήταν και οι διαδικασίες με τις οποίες με τελείωσαν προτού ακόμη μου επιδοθεί η απόφαση (έτσι για τη διάσωση των προσχημάτων) η αντίδικός μου παραβίασε ήδη το επίδικο ακίνητο…βάζοντας σε αυτό έπιπλα.

ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ

Επειδή παραμένω από εκείνους τους – όπως κάποιοι με ειρωνεύονται – φτωχούς τω πνεύματι που θεωρούν πως η αξιοσύνη των Ελλήνων Δικαστών καθιστά την Ελληνική Δικαιοσύνη το ασφαλέστερο καταφύγιο των αδυνάτων,
παρακαλώ για τις δικές Σας ενέργειες,
ευγνώμων για την σχετική ενημέρωσή μου.

Υ. Γ.   Για την ιστορία
Σας γνωρίζω την σύνθεση του Δικαστηρίου της 12-11-2013.

Πρόεδρος:  Αικατερίνη Παντένα
Εφέτες:   Θωμαΐτσα Πατρώνα, Χαράλαμπος Παπακώστας, Μόρφω Γκίκα, Δημ. Κατσανάς, Σταύρος Μάλαινος, Μαρία Λιανού.


Μετά Τιμής

Κώστας Γ. Δημητρακόπουλος