Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Πρέπει να τους ψεκάσεις ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ @Ralf Roy.. ..
@Ralf Roy.. ....Σχολίαζε....με τα μου αρέσει και τα like δεν γίνεται τίποτα ..! Βλέπεις πόσο φοβούνται..

Πρέπει να τους ψεκάσεις ...δεν καταλαβαίνεις ότι ΔΕΝ θέλουν ως πονηροί χωριάτες να μπλεχθούν ?? ..Όταν βγάλεις απόφαση τετελεσμένη, θα σε κάνουν ηρώα κ θα εμφανιστούν. Τώρα βλέπουν το ματς κ στρίβουν για να μην σε χαιρετίσουν ...

Κώστας Δημητρακόπουλος Λαμία
Αφού προ 10ετίας η Διοίκηση του Νικ. Δασκαλόπουλου έλεγε στους Συνεταίρους: Δεν θα περνάτε ούτε από το μαγαζί του Δημητρακόπουλου...Μην σας δούμε..αλίμονό σας ...και πηγαίνανε από άλλο δρόμο...Αυτό μου το λέγανε φίλοι μου και επειδή χρωστούσαν στη Σ.Τ.Λ. δεν περνούσαν ούτε από το Μαγαζί. μου.....Όπως τα γράφεις είναι @Ralf Roy.. ..
Και μόλις τώρα έλαβα και το Σχόλιο του Νικολάου Καλημέρη και το Δημοσιοποιώ!
Nikolaos Kalimeris ήρθε η ώρα Κωνσταντίνε να αποδοθεί το δίκαιο !!! Αρκετά ο εμπαιγμός τόσο ετών από όλους τους Εμπλεκόμενους !!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η δικαιοσύνη να λειτουργήσει !!!! Αγαπητή φίλοι μπείτε στην ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ- ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΣΤΕ !!
και προσθέτω εγώ Φίλτατε Ralf Roy και Καλημέρη ....τον ΚΑΒΑΦΗ..
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβαλείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.....κλπ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΩΣ ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΜΕΛΗ !
6977 882119