Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Καταγγελία Κώστα Δημητρακόπουλου, προς τον Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος, 15.06.2015




 ΑΝΑΦΟΡΑ-ΑΙΤΗΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


ΠΡΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
ΕΓΓΛΗΜΑΤΟΣ
Ταχ. Δ/νση: Αλκόφρονος 92 & Πειραιώς 207
Τ.Κ. 118 53

Υπ΄όψιν Κυρίου Παναγιώτη Αθανασίου
Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος  

ΚΩΣΤΑΣ Γ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 12
ΛΑΜΙΑ

ΠΡΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
ΕΓΓΛΗΜΑΤΟΣ
Ταχ. Δ/νση: Αλκόφρονος 92 & Πειραιώς 207
Τ.Κ. 118 53

Υπ΄όψιν Κυρίου Παναγιώτη Αθανασίου
Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος 
15 Ιουνίου 2015
      ΑΝΑΦΟΡΑ-ΑΙΤΗΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Αξιότιμε  Κύριε  Εισαγγελέα,
                          θεωρώ  επιβεβλημένο, με  την  έννοια  ότι  είναι  ένα  θέμα  κατ  εξοχήν  της  αρμοδιότητας  σας,  να  θέσω  υπ  όψη  σας  τα  ακόλουθα :
Στις  13  Νοεμβρίου  2014 , μέσω  του  κυρίου  Θεολογίτη, Εισαγγελέα  Πρωτοδικών  Λαμίας, απέστειλα  Αίτηση-Καταγγελία  προς  τον  εκκαθαριστή  της  Συνεταιριστικής  Τράπεζας  Λαμίας  κύριο  Δημήτριο  Πετράκογλου  και  Προσφυγή-Αίτηση-Καταγγελία  προς  τον  Διοικητή της  Τράπεζας  της  Ελλάδος  κύριο  Ιωάννη  Στουρνάρα.

Στην  παρούσα  σας  επισυνάπτω  τα  δύο  παραπάνω  έγγραφα, ώστε  να  έχετε  πλήρη εικόνα  των  αιτημάτων  μου. Περιληπτικά  όμως  σας  λέω  ότι  από  τον  εκκαθαριστή  της  Συνεταιριστικής  Τράπεζας Λαμίας   ζητούσα  να  μου  αποστείλει  επικυρωμένα  όλα  τα  πρακτικά  των  Γενικών  Συνελεύσεων  της  Τράπεζας  για  τα  έτη  1996-2013, τα  οποία  μου  ήταν  απαραίτητα  για  δικαστική  χρήση  στον  υπέρ  πάντων  αγώνα  που  δίνω  να  βρω  το  δίκαιο  μου  και  από  τον  Διοικητή  της  Τράπεζας  της  Ελλάδος  ζητούσα  να  μου  χορηγηθούν  απλά  αντίγραφα  των  πορισματικών  αναφορών  που  συντάσσονται  ετησίως  από  την  Τράπεζα  της  Ελλάδος  και  αφορούν  τις  δραστηριότητες  της  Συναταιριστικής  Τράπεζας  Λαμίας.

Όπως   θα  δείτε  και  ο  ίδιος, ο  Εισαγγελέας  Πρωτοδικών  Λαμίας  πάνω  στο  έγγραφο  μου  προς  τον  εκκαθαριστή  της  Συνεταιριστικής  Τράπεζας  Λαμίας  σημείωσε << να  χορηγηθούν  καθόσον  υπάρχει  έννομο  συμφέρον >> και  πάνω  στο  έγγραφο  μου  προς  τον Διοικητή  της  Τράπεζας  της  Ελλάδος  σημείωσε  << να  διαβιβασθεί  στον  Εισαγγελέα  Αθηνών  λόγω  αρμοδιότητος >>
Παρά  ταύτα, για  το  μεν  θέμα  της  Τράπεζας  της  Ελλάδος  ουδέν  νεώτερο   υπάρχει  μέχρι  σήμερα, για  το  δε  θέμα  της  Συνεταιριστικής  Τράπεζας  Λαμίας  ο  εκκαθαριστής  αυτής  Δημήτριος  Πετράκογλου  μου  απάντησε  ( σας  επισυνάπτω  την  απάντηση  του ) στις  24  Νοεμβρίου  2014, λέγοντας  μου  ότι  πρέπει  να  πληρώσω  για  να  μου  δώσει  τα  έγγραφα  που  ζητούσα, πράγμα  που, λόγω  της  πλήρους  οικονομικής  αδυναμίας  μου, ισοδυναμούσε  με  άρνηση  του  να μου  τα  χορηγήσει, αγνοώντας  την  έγγραφη  σύσταση  του  κυρίου  Εισαγγελέα  Λαμίας.

Διαβάζοντας  τα  έγγραφα  που  επισυνάπτω  στην  παρούσα,  θα  αντιληφθείτε  ότι  η  υπόθεση  μου  εμπίπτει  στις  αρμοδιότητες  σας. Θερμά  παρακαλώ  να  με  βοηθήσετε  να  δικαιωθώ, εγώ  ο  επί  χρόνια  κατατρεγμένος, αλλά  και  να  κινήσετε  διαδικασία  κυρώσεων  εις  βάρος  των  επί σειρά  ετών  παρανομούντων.
Με  ιδιαίτερη  τιμή  και  υπόληψη
Κώστας Γ. Δημητρακόπουλος