Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Καταγγελία - Αίτηση του Κώστα Δημητρακόπουλου προς την Πολιτική Ηγεσία, 2 Μαρτίου 2015



ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΑΙΤΗΣΗ


ΚΩΣΤΑΣ  Γ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 12 – ΛΑΜΙΑ
Τ.Κ. 351 00

Λαμία 2 Μαρτίου 2015
Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ Επικρατείας κατά της Διαφθοράς
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ Δικαιοσύνης και Διαφάνειας 

ΘΕΜΑ: «Πώς η Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας μας κατέσχεσε και μας πήρε τις πρώτες κατοικίες μας, τα καταστήματα, οικόπεδα, κτήματα, χωράφια, οικοσκευές κ.α. ».
Η πρώην Συνεταιριστική-Τοκογλυφική Τράπεζα Λαμίας είχε περάσει θηλιά σε 16.000 Συνεταίρους και εκεί που τους χρωστούσε χρήματα από Μερίδες-Μετοχές τους πήρε και το βόδι « σπίτια-καταστήματα-χωράφια-οικόπεδα κ.α ».
 Είμαι Πρόεδρος του ΠΑ.ΚΙ.ΠΑ (Πανελλήνιο Κίνημα Πανωτοκίων), κόμματος νόμιμα αναγνωρισμένου από την Πολιτεία, το οποίο ιδρύθηκε αφότου η αμαρτωλή Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας άφησε πίσω της 16.000 θύματα και με σκοπό την, έστω και εν μέρει, δικαίωση των θυμάτων αυτών.
Εντελώς συνοπτικά, για την περίπτωση που δεν έχετε υπ όψη Σας το  θέμα, αν και έχει δημιουργηθεί σάλος όχι μόνο στη Λαμία, όχι μόνο στη Φθιώτιδα, αλλά ανά το Πανελλήνιο, Σας εκθέτω τα ακόλουθα :
Η πρώην Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας ήταν ένα  Ίδρυμα υγιές επί πολλές δεκαετίες (ιδρύθηκε το 1900 από τους παππούδες μας, ως Πιστωτικός Συνεταιρισμός Τεχνοεργατών Φθιώτιδας), το  οποίο  λειτουργούσε υποδειγματικά και  ήταν αρωγός στις επαγγελματικές δραστηριότητες και γενικότερα στις ζωές των κ.κ. Συνεταίρων της. Αίφνης όμως από το έτος 1996 μετατράπηκε σε Τράπεζα και στην κυριολεξία σε δήμιο αυτών.
Θα μπορούσα να γράψω σελίδες πολλές για τις ατασθαλίες και παρανομίες των τελευταίων τριών Διοικήσεων της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας (Τριανταφυλλόπουλου - Δασκαλόπουλου - Καρδάκου), αλλά επειδή σέβομαι τον χρόνο Σας, επιγραμματικά αναφέρω τα εξής :
- Χορήγησε χαριστικά δάνεια εκατοντάδων εκατομμυρίων δραχμών σε << ημετέρους >>, τα οποία ουδέποτε επιστράφηκαν.
- Δανειοδότησε όλα τα μέλη των Διοικητικών της Συμβουλίων.
- Δεν διεκδίκησε την επιστροφή δανείων μέχρι να παραγραφούν τα δικαιώματα  της.
Έγινε, κοντολογίς, ένα όργιο απατών, υπεξαιρέσεων και απιστιών.
Στον αντίποδα των παραπάνω, η πρώην Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας ποδοπάτησε ανελέητα τους συνεπείς Δανειολήπτες - Συνεταίρους της.
Επιχειρήσεις έκλεισαν, σπίτια διαλύθηκαν, ζωές καταστράφηκαν. Και  τώρα όσοι επιχειρούν να διεκδικήσουν τα << δίκαια  τους >>, εμποδίζονται, παραμερίζονται και εξουδετερώνονται από την << υπό  εκκαθάριση >> πια Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας, σε αγαστή συνεργασία και σύμπνοια με τις Δικαστικές Αρχές.
Παραθέτω τώρα την προσωπική μου περίπτωση, για την οποία ζητώ ταπεινά την συνδρομή Σας, η οποία όμως, ταυτόχρονα, θα είναι συνδρομή σε πληθώρα ατόμων που βρίσκονται στην ίδια με εμένα δεινή θέση :

Όπως και πολλοί άλλοι κ.κ. Συνεταίροι έτσι και εγώ είχα λάβει δάνειο από τη Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας για τις ανάγκες της επιχείρησης μου. Το δάνειο αυτό εξυπηρετούσα με συνέπεια μέχρι ενός χρονικού σημείου. Όταν, καθαρά για λόγους οικονομικής δυσπραγίας, έφθασα στο σημείο να καθυστερώ την πληρωμή των οφειλομένων, η Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας αντί να με κατανοήσει και να με συνδράμει, ως όφειλε, αδίστακτα και χωρίς δεύτερη σκέψη πρώτα κατέσχεσε και κατόπιν εκπλειστηρίασε την ακίνητη περιουσία μου ( πρώτη κατοικία και κατάστημα ) για τις Παράνομες Συναλλαγματικές που υπέγραφα – εγώ όπως και πολλοί άλλοι κ.κ. Συνεταίροι δεν υπογράψαμε ποτέ Συμβάσεις -  και έτσι με άφησε στο δρόμο.
Η πρώην Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας μου κατέσχεσε και μου πήρε την πρώτη μου κατοικία και το μοναδικό κατάστημά μου για χρέος (Κεφάλαιο) 10.000 ευρώ, το οποίο όμως είχα εξοφλήσει.
Επίσης το Μετοχικό μου Κεφάλαιο – Μερίδες που είχα στην Συνεταιριστική Τράπεζα ήταν 1.000.000 δρχ. το οποίο σήμερα θα ανήρχετο σε 10.000.000 δρχ. Όμως σήμερα οι Μερίδες μου αυτές δεν έχουν καμία οικονομική αξία, αφού μεθοδεύτηκε κατά την γνώμη μου η καταλήστευσή της από επιτήδειους με αποτέλεσμα να βρίσκεται η Τράπεζα αυτή σε εκκαθάριση.
Θα μπορούσε βέβαια να πει κανείς ότι, καθαρά από άποψη τύπων, η  πρώην Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας ενήργησε νόμιμα και ως είχε  δικαίωμα. Όμως εδώ είναι το θέμα. Η Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ, γιατί διόγκωνε την οφειλή μου/την οφειλή μας Κεφαλαιοποιώντας ανά εξάμηνο, παρά την ρητή απαγόρευση του  νόμου τους τόκους και βάζοντας τόκους επί τόκων, τα  γνωστά πανωτόκια από το έτος 1980 έως το έτος 1996.
Επί δέκα χρόνια τώρα ζητώ να μου δοθεί η δυνατότητα να αποδείξω ότι όταν εκπλειστηριάσθηκε η ακίνητη περιουσία μου εγώ είχα  εξοφλήσει το δάνειο που είχα λάβει με Συναλλαγματικές και τα, οφειλόμενα από εμένα/έμάς ήταν μόνο τα παράνομα πανωτόκια και με διάφορα προσχήματα και τερτίπια δεν με εφοδιάζουν/μας εφοδιάζουν με τα απαιτούμενα στοιχεία.
Ο Εισαγγελέας Λαμίας Κος  Θεολογίτης έδωσε ρητή εντολή στον  Εκκαθαριστή της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας Κο Πετράκογλου να μου χορηγήσει τα έγγραφα, τα οποία χρειάζομαι και ζητώ και ο  Εκκαθαριστής απάντησε ότι πρέπει, εγώ ο πένης, να πληρώσω για να τα πάρω.
Απηύθυνα την από 13ης Νοεμβρίου 2014 επιστολή μου προς τον Κο  Πετράκογλου, όπως και προς τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Κο  Στουρνάρα  ( ίδετε  συνημμένες  επιστολές ), αλλά δεν έτυχα ούτε καν απάντησης εκ μέρους τους.
Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ Επικρατείας κατά της Διαφθοράς.
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ Δικαιοσύνης και Διαφάνειας
με το θάρρος της γνώμης και του δίκαιου μου, ζητώ την συνδρομή Σας για να μου χορηγηθούν δωρεάν από τη Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας όλα τα έγγραφα τα οποία ζητώ, ώστε  να μπορέσω  να  αποδείξω ότι η ακίνητη περιουσία μου ΕΚΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΘΗΚΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ, πράγμα το οποίο οι αρμόδιοι γνωρίζουν και για τον λόγο αυτό προσπαθούν να με φιμώσουν.
- Επί τέσσερα χρόνια ζητώ να διορισθεί ορκωτός λογιστής για να κάνει έλεγχο στη Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας, ώστε να αποδειχθεί ότι είχα εξοφλήσει πλήρως το Κεφάλαιο του δανείου που είχα λάβει και η υποτιθέμενη οφειλή μου ήταν μόνο  Παράνομα Πανωτόκια και με κοροϊδεύουν λέγοντας μου ότι κανείς δεν δέχεται να αναλάβει αυτό το έργο.
- Για τον ίδιο σκοπό ζητώ να μου χορηγηθούν, χωρίς να καταβάλλω έξοδα, όλα τα Πρακτικά των Γενικών Συνελεύσεων  και  τα  CD  αυτών των ετών 2000 έως 2014.
-Επίσης ζητώ να μου χορηγηθούν όλες οι Καταστάσεις Χρεωπιστώσεων  που με αφορούν, για τα έτη 1980-2000, σας ενημερώνω ότι σε όλες τις Γενικές Συνελεύσεις ζητούσα τις Καταστάσεις αυτές και δεν μου τις χορηγούσαν. Αντί γι αυτό μου χορηγούν Χρεωπιστώσεις  για τα  έτη  1996-2000 και αυτές ελλιπείς. Σημειώνω ότι τούτο γίνεται από σκοπού για να μην δημιουργηθεί προηγούμενο και << δεδικασμένο >> και προβάλλουν και άλλοι Συνεταίροι – Δανειολήπτες την ίδια απαίτηση.
-Τέλος ζητώ να μου χορηγηθούν, λόγω προφανούς εννόμου συμφέροντος μου, όλα τα Πορίσματα που κατ΄ έτος συντάσσει η Τράπεζα της Ελλάδος για την Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας, με  την συνδρομή  του  ΣΔΟΕ. Αναφέρομαι συγκεκριμένα στα Πορίσματα των  ετών  2000-2014. Μόνο με τα Πορίσματα αυτά μπορεί να φανούν σε όλο τους το μεγαλείο το  << φαγοπότι >> που έγινε από ορισμένους Διοικούντες εις βάρος του ανυποψίαστου κοσμάκη και τα  << θαλασσοδάνεια >> που  δόθηκαν.
        Όλο το κακό άρχισε το έτος 1996, όταν ο Πιστωτικός Συνεταιρισμός Τεχνοεργατών, για τον οποίο ήταν περήφανη ολόκληρη η Φθιώτιδα, μετατράπηκε σε Τράπεζα. Αυτή η Τράπεζα λειτούργησε σαν << Παρατράπεζα >> και  σαν νόμιμο Τοκογλυφικό γραφείο.
Όλες ανεξαιρέτως οι προηγούμενες Κυβερνήσεις, από το έτος  2000 και  εντεύθεν, μιλούσαν για διαφάνεια και μόνο διαφάνεια δεν είδαμε από αυτές. Έχω την πεποίθηση και την βαθιά πίστη ότι η δική Σας Κυβέρνηση δεν θα ακολουθήσει τον ίδιο ολισθηρό δρόμο.

Σας ενημερώνω ότι περί όλων των προαναφερομένων ατασθαλιών και παρανομιών και των τριών τελευταίων Διοικήσεων  της  Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας διενεργείται Προκαταρκτική Εξέταση από την Κα Πταισματοδίκη Λαμίας, κατόπιν εντολής που έδωσε στο ΣΔΟΕ η αρμόδια Εισαγγελέας Κα Ελένη Ράϊκου κατόπιν Μηνυτήριας Αναφοράς – Καταγγελίας μου στις 5 Φεβρουαρίου 2014.

ΣΧΕΤΙΚΑ
01. Δελτίο Τύπου ΠΑ.ΚΙ.ΠΑ, 27 Ιανουαρίου 2015.
02. Εφημερίδα «Η ΤΟΛΜΗ» - Σελ. 8, Ιανουάριος 2015.
03. Προς τον Ειδικό Εκκαθαριστή της Σ.Τ.Λ., 09-12-2014.
04. Επιστολή Σ.Τ.Λ. προς Κ. Δημητρακόπουλο, 24-11-2014.
05. Αίτηση – Καταγγελία προς Ειδικό Εκκαθαριστή Σ.Τ.Λ, 13-11-2014.
06. Προσφυγή – Αίτηση – Καταγγελία προς κ. Στουρνάρα, 13-11-2014.
07. Αίτηση προς τον Εισαγγελέα Λαμίας, 3-6-2014.
08. Εφημερίδα «Η ΤΟΛΜΗ» - Σελ. 8, Απρίλιος 2014.
09. Μήνυση – Κώστα Δημητρακόπουλου κατά Β. Καραγκιοζόγλου, 17-02-2014.
10. Γνωστοποίηση Πταισματοδικείου Λαμίας, 26-04-2013.
11. Διορισμός Πραγματογνώμονα, 18-04-2013.
12. Εφημερίδα «Η ΤΟΛΜΗ» - Σελ. 9, Ιανουάριος 2010.
13. Εφημερίδα «Η ΤΟΛΜΗ» - Σελ. 8, Ιανουάριος 2010.
14. Εντολή κας Ελένης Παππά προς την Σ.Τ.Λ., 23-01-2008 – Εντολή κ. Π. Μπασιούλη προς την Σ.Τ.Λ., 04-07-2008.
15. Εντολή κας Ελένης Παππά προς την Σ.Τ.Λ., 05-11-2007, - Εντολή κας Ελένης Παππά προς την Σ.Τ.Λ., 21-12-2007.
16. Ανοιχτή Επιστολή Κ. Δημητρακόπουλου προς τον Εισαγγελέα Εφετείου Λαμίας, 18-05-2007.
17. Μηνυτήρια Αναφορά 1) Κ. Δημητρακόπουλου, 2) Ι. Ζιάκα κατά παντός υπευθύνου προς τον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λαμίας, 13-03-2002.
18. Αναφορά προς τον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, 07-02-2002.
19. Επιστολή προς τον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, 05-12-2001.
20. Αίτηση – Αναφορά προς τον κ. Εισαγγελέα Λαμίας, 05-12-2001.
21. Αναφορά προς το Δ.Σ. της Σ.Τ.Λ., 18-03-2001.
22. Φωτό: Ο Κ. Δημητρακόπουλος παραδίδει φάκελο στον κ. Τσίπρα - Πρόεδρο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α -  στις 29 Νοεμβρίου 2014 στη Λαμία.
23. Φωτό: Μάθε τα πάντα για τη Σ.Τ.Λ. μέσω Blog του Κ. Δημητρακόπουλου.
Εν  αναμονή  των  ενεργειών  Σας,
Με  ιδιαίτερη  τιμή  και  υπόληψη
Κώστας Γ. Δημητρακόπουλος